Díky spolupráci s námi ušetříte čas. Zhodnotíme stávající situaci vaší ordinace, připravíme nebo od státních úřadů zajistíme chybějící dokumenty, společně s vámi nastavíme vše tak, aby byly splněny požadavky legislativy a současně byly zachovány vaše pracovním zvyklosti.
Zajistíme komplexní administrativní správu vaší ordinace:
V rámci dlouhodobé spolupráce za vás budeme sledovat všechny změny v legislativě, které mají vliv na chod vašeho zdravotnického zařízení. Provedeme za Vás všechny důležité změny spojené s provozem lékařské praxe, jako jsou např. personální změny, změny odborného zástupce, změny adresy provozovny, změny v povinném vybavení ordinace a mnoho dalšího. V rámci domluveného měsíčního paušálu, který je signifikantně nižší, než jsou celkové náklady na vašeho vlastního zaměstnance, bude naše společnost provádět všechny smluvní úkony za Vás. Na rozdíl od stálého zaměstnance zaručuje smluvní vztah větší flexibilitu z hlediska času a investovaných nákladů.